Idag är en speciell dag

Jag har länge gått och letat efter namnsmycken som jag tycker om... Både jag och maken vill ju ha på alla tre barnen. Så blev jag rekomenderad ett ställe av makens frisör som låg i Örebro, Elses bod (<--länk). Så jag gick dit för att undersöka saken närmare. 
När jag kom in i butiken slogs jag av hur charmig  den var, ganska liten men väldigt ljus och man känna sig välkommen!
 
I butiken fanns det så mycket fina saker och jag föll hårt för en tavla med en dikt till ett barn, typisk dopdikt =D Om hur man önskar barnet ett bra liv. Minns inte dikten men den ska jag önska mig vid födelsedag eller jul. Sen pratade jag med butiksinnehavaren om namnsmycken, hon visade mig dem och jag föll direkt! Jag beställde 6st på stutts och hon gjorde dem samma dag, så idag fick jag hämta hem dem. En uppsättning till mig och en till maken..
Hon har en webshopp som man kan beställa ifrån (se länken ovan). 
Här kommer lite foton på halsband som hon gjort..
 
 
 
 
vackra eller hur!!
Dessa sitter i hennes skyltfönster =D
http://elsesbod.se
 
Maken visste ingenting alls.... När han fick dessa så blev han tyst och tårögd.. Hittade inte orden på en lång stund...De var de finaste han hade fått =D.. Skulle kunna skriva mycket till men nu skriker lillskiten på käk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0