Sommar!

Eller ja, nästan! Har haft två gudomligt sköna dagar med sol och värme. Hela familjen har varit ute och luktar sommar på kvällen, ni vet den där doften som huden får?

Ä2 är hemma idag med feber, han hade nästa. 39 grader i går kväll och vaknade med 38.1 imorse, så kära maken fick snällt ta en vab idag, jag får ju inte eftersom att jag är sjukskriven. Så nu är alla 3 ute i trädgården och påtar ( jag sitter i gräset och de andra är i grönsaks landet). Vart Ä2 får sin energi ifrån vet jag inte, man kan inte ens ana den höga febern, han kör för fullt i allafall.

Idag kanske vi köper en baden baden stol åt mig efter ett fulare fall ur hängmattan. Den stod inte helt plant på backen så den välte och jag landade med revbenen på stålställningen, lite mörbultad och öm över revbenen är jag!


Kommentarer
Postat av: sofi

men man ska ju absolut inte vara ute i solen när man har feber, kan ju bara bli värre då

2012-05-03 @ 16:30:18
URL: http://soffiproppi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0