Så var det gjort

Jo polisanmälan gick bra och jag fick en bra polis som lyssnade och förstod. Han lyssnade på mina "vackra" medelanden från brorsan och bad mig att spara allt och fortsätta att polisanmäla så kanske polletten trillar ner. Annars så får jag byta nummer, visst kan jag göra det men risken är att min mamma ger honom numret eftersom att hon alltid stävar efter att vi ska ha en normal relation...

Hon har missat att han och jag inte har haft en normal relation på flera år! Nu kommer vi inte ens ha något som heter relation! Det kommer hon nog ogilla starkt.

När bror får veta om polisanmälan så kommer han att flippa ur igen och gorma och dumma sig igen, vilket kan ge mig mer att anmäla på gott och ont! Glad att han bor 25mil bort så förhoppningsvis kommer han inte hit och ställer till problem, jag är livrädd för honom! När han flippar ur tappar han alla gränser, vad är rätt och fel osv. Han är så labil att det är otäckt!


Ska blogga trevligare saker ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0