Hopprep

Har en son som upptäckt att man kan hoppa hopprep med mammas tarmar! Så känns det iallafall, annars kan man sparka på urinblåsan eller ännu hellre peta med fingrarna där!

Man börjar kunna ana hans dygns rytm nu, vakenhets perioder varvas med sömn.
På tal om sömn så har jag sovit som en kratta den senaste veckan, kanske 2-3 timmar per natt. Igår tog jag två sömntabl. Som är godkända att ta, utan resultat! Förra gången tog jag 1 ( för 2år sen) då var jag däckad i 3dygn, nu inget resultat på 2!!

Men fick hjälp och fick en annan variant, så inatt sov jag 7timmar. Hade jag inte fått sova vettigt inatt hade jag nog tappat vettet, kände att min verklighetsuppfattning var på väg att lämna mig. Kan ju lugnt förstå att sömnbrist är en tortyr metod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0