Firat en 50åring

Joo dagen bestod av födelsedags firande. Min far blev hela 50år så det blev en del folk. Vissa trevliga att träffa andra mindre trevliga. Hade egentligen ingen lust alls att träffa pappas fru. Hon har en förmåga att försöka trycka ner mig. Ex:

När jag fick mitt drömjobb så blev hennes reaktion och kommentar:

Då kan de inte haft många att välja på!

Det var 600 sökande till 6 platser! Så att trycka ner är hon duktig på!

Idag var inget undantag! - Vad tjock du har blivit!
Man kan säga sånt med skoj i rösten, det gjorde inte hon. Blev ledsen och fick inte ut ngt elakt tillbaka. Jag har inte gått upp ett enda kilo hittills trotts att normal vikt uppgång är ca 5-10kg i vecka 22.


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, vilken jävla skata!

Min pappas sambo har väl inte uttryckt till mig och min bror vad hon tycker... Men däremot till våra släktingar. Varje gång vi vart och hälsat på så har hon undvikit att träffa oss och försöker, och har lyckats skapligt, att bryta kontakten mellan mig och pappa.

Bara att ignorera, det mår man änna bäst av.

Att våra fäder är så jävla blinda finns det inga ursäkter för, de kommer upptäcka en dag hur verkligheten ligger till.

2012-03-19 @ 07:06:30
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0