Vad hände?

Inatt har Emanuel sovit mellan 23.45 - 06.40!! Snacka om att vi var chockade när vi vaknade och insåg vad klockan var! Undrar om det upprepas... Ä1 kommer äntligen hem från att ha varit på äventyr hos min mormor och morfar, han har blivit bortskämd med rågade mått, på samma sätt som när jag var liten och åkte dit. Jag tror att han behöver det, ladda lite inför att åka hem till sin pappa imorgon igen. Pappan fyller år så det ska tydligen firas med bio och tårta, så han får vara där! Sen inser jag att sommartjejen har rätt: Så här kommer en bild


Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

ååå så gosigt, när jag ser bilder på de där små pyrena blir jag rejält sugen på att snusa och gosa lite. <3

2012-07-27 @ 09:43:17
URL: http://sommartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0