Mjölkko!

Så känner jag mig.. Eller rättelse: en stor fet läckande mjölkko! Ammar nu 1ggn/timmen men han skulle nog äta oftare än så.. Ibland lyckas vi skjuta på amningen så att det nästan blir 2timmar! Testade även nya jeans och tvingas inse att strl 44 är som korvskinn på mig, jag som brukar komma i strl 36/38 i byxor, jag som alltid har passat på vikten osv. Så mycket gick jag inte upp i vikt, ca 15kg! Sen har jag läckt så jag har slut på amningslinnen idag... Nu sitter jag och väntar på att amma igen, min timme är snart slut... Känns värdelöst att försöka sova mellan amningarna


Kommentarer
Postat av: Anna

Köpte den på Åhléns =)

2012-07-24 @ 09:01:02
URL: http://desenastetankarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0