tentadax

Uscha jag hatar verkligen tentor! Riktigt HATAR!! Sen blev det ju inte bättre av att den här tentan ligger på en lördag, som om inte det vore nog så skriver vi mellan 14.15-18.15..
Har lärarna/tentavakterna inget bättre för sig på lördagskvällar? Det har iallafall vi studenter som har ett liv *asg*
Nästa kurs börjar redan på måndag... FINT ge oss en tenta på en helg och ge oss minimal paus emellan!
Märks det att jag är lite anti idag??
Jag klarade mig från magsjukan som härjade i familjen under veckan. Mycket tackvare min mamma som tog hand om Ä1 så att han inte var här och smittades eftersom att jag har tentan att skriva idag..
Tycker mig ana buffar i magen men tycker det är för tidigt för det. De buffar jag känner tycker jag är aningens för kraftiga, är ju bara i vecka 12+4 idag..

Kommentarer
Postat av: Terese

Min gubbe brukar få ha sina tentor lördagar em me men doc bättre tider brukar få ha dem mellan 09-12 typ

2012-01-14 @ 19:04:30
URL: http://minrorigavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0