Idag är en bra dag

Skrev ju en anatomi tenta i december och fick besked att jag inte hade klarat den. I mailet som kommer i samband med att man får veta tenta resultatet fick jag veta att jag hade skrivit 27p och att godkänt var 32! Surt tyckte jag men tyckte inte att det var konstigt att jag inte klarade den eftersom att jag mådde så pyton.

Fick tillbaka tentan och börjar räkna poängen, då visar det sig att de hade räknat fel! Hade 31.5p på tentan, då purknade jag till och frågade om jag kunde få den omrättad med förhoppningen att få ihop det där 0.5p eftersom att jag var så nära! Hon tittade på tentan och gav mig 0.5p till!

Så jag fixade tentan och är nu ikapp med studierna, inte illa för en dyslektier!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0