elaka fogar och mjuka kuddar

Det är ingen hemlighet att mina fogar har klagat ett par veckor och det blir svårare och svårare att sitta/ligga på ett bra sätt. Jag har alltid suttit med benen i kors men har fått order om att sluta med det eftersom att det påfrestar på höfterna. Så jag försöker förtvivlat att lära om hur jag sitter, det tar tid och jag glömmer ofta bort mig själv, vilket jag givetvis får sota för sen.
Fick ett tips av en vännina som också är gravid att köpa en gravidkudde. Så givetvis började jag googla efter nämna vara och hittade en på jollyroom.
106708_1.jpg
Så nu ska jag sova med den inatt... Ska bli mycket spännande att se hur det funkar.
Har fått tid till sjukgymnasten för utprovning av hjälpmedel, blir nog en TENS och lite annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0