Dansar en glädje dans..

så gott jag kan med mina höfter!
Har haft problem med CSN eftersom att jag gick om T1, har haft så svårt med dyslexin att jag bara tog 7.5hp under våren, därför valde jag att gå om. Men CSN vill att man tar 33.? poäng på ett år. Hur skulle jag kunna ta det när en termin är 30hp? Jag gick ju om samma termin alltså kan jag inte ta mer än 30.
Fick besked om att jag inte var berättigad till studiemedel denna termin eftersom jag inte tagit rätt antal poäng. Överklagade och skrev ett personligt brev där jag förklarade min dyslexi och att jag velat klara mig utan hjälpmedel pga tidigare erfarenheter som gjort att jag blev utan vänner och anklagad för fusk av klasskamrater.
Sen tryckte jag på att efter att jag tog hjälp nu i höstas så har jag klarat av alla tentor. Sen tryckte jag också på missfallet,skrapningen och att morfar är döende och att det påverkar mitt mående och resultat..
JAG fick rätt!!! Får CSN iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anna Mustonen

CSN är rätt bra. En personlig kontakt är smart, så man får bolla tankarna lite tills det blir rätt.

2012-01-20 @ 20:48:27
URL: http://amustonen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0