besviken idag

Idag hade jag en mycket efterlängtad tid hos sjukgymnasten. Jag hade blivit lovad en TENS och såg verkligen framemot att kunna plocka ut den idag.
Väl på plats får jag veta att en TENS kan man inte få innan 20fullgångna veckor! Det är 7 veckor kvar!!! Sen fick jag berätta om mina tidigare foglossningsbesvar och då ifrågasatte Sjukgymnasten varför jag blev gravid igen! Jag fick alltså sitta och försvara mig inför henne! Vet inte varför jag bemödade mig med det! Sen fick jag veta att jag inte kan få mer hjälp just nu, den jag har får jag klara mig med. Akupunktur får man heller inte före vecka 20.
Fick tips om att använda kryckor om det blir för djävligt (yey) och att fortsätta använda mitt foglossnings bälte. Samt en övning då jag använde dörrposten att "spjärna emot". Låter allmänt humbugg om du frågar mig.
Så all hjälp jag trodde jag skulle få nu efter 12 veckor kan jag se mig i stjärnorna efter...
Aja nu mer plugg inför tentan på lördag

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch vilken dålig sjukgymnast! Vem tror hon att hon är som ifrågasätter varför du blev gravid igen?! Hon kanske inte har några egna barn och är bitter över det, och less på kvinnor som har en jobbig graviditet eller nåt :p

2012-01-12 @ 18:16:53
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Anna

=)

www.blimamma.se. Så får du registrera dig först innan man kan göra en viktkurva =)

2012-01-12 @ 20:40:46
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Linnea

Gå till en vanlig sjukgymnast i din kommun el närliggande och fråga, ibland har man tur de har tens och/eller kan ge akupunktur. bara ett tips! Ta hand om dig,kram

2012-01-17 @ 13:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0