Idag är jag faktiskt helt ledig

Igår avslutades mina kurs Medicin A med klinisk medicin och allmänfarmakologi. Skrev en tenta som jag hade haft sån sjuk ångest inför, gick in med känslan av undergång. Hade tänkt att skriva en "fuling" på medicin delen:
"Eftersom att man inte ska changsa med mediciner så skulle jag slå i fass, men eftersom att jag inte har ett fass kan jag heller inte svara på frågan"
Men den ursäkten behövde jag inte använda. Gick ut med känslan av att det kan ha gått bra. Känner mig nöjd med min insatts iallafall, räknade ihop mina svar och räknade snålt, då fick jag ihop 43p och godkännt är 35p. Det kan ha gått..
Nu har jag ett glapp mellan kurserna till måndag och inga : jag borde läsa detta...alltså HELT ledig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0