nu vill jag lägga ner detta

Vi har samtalat med folket inom komunen ang att få en rullstol för att kunna få vara lite social och inte bara sitta hemma hela dagarna. Personen ifråga sa att det minnsan inte var några problem att ordna när hon hört hur illa det egentligen är. Idag ringde vi igen för att kolla hur lång leverans tid det är på en stol eftersom att en bekant till mig sa att det kunde vara upp till 8v! Det är ju lixom nästan lika länge till som min graviditet kommer att vara!
Leverans datumet vi fick är den 21MAJ!!! Det är nästan en månad till av isolering här hemma!
Till sist så skulle hon försöka byta till en annan modell som kanske kommer under nästa vecka.
Sömnen är ett annat kapitell... somnar jätte bra men vaknar kort efter igen och vara vaken pga smärtan... Sen kan jag inte somna om.. har hänt flertalet nätter nu.. inte ens en sömntabl hjälper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0