väntan dag nr 5

Idag är det fem dagar sedan inseminationen. Känner egentligen inte så mycket, kanske lite ont i brösten med det kan lika gärna vara den förbenade hostan som har plågat mig sedan i förrgår. Musklerna har ju fått öva om man säger så.

Inatt drömde jag att jag testade + på gravtestet, minns till och med vilket märke det var. Det var ett clearblue och pluset var super starkt. Mina tankar går på högvarv. Kan försöka förklara...


CB har ju ett digitalt test som står ex: inte gravid eller Gravid xx veckor. Deras test kan säga Gravid 1-2veckor, och det är från befruktning, alltså borde jag rent teoretiskt kunna testa tidigast 1vecka efter inseminationen dvs på torsdag och frammåt. Men samtidigt vill jag inte riskera att få ett falskt svar... AAH jag känner mig så frustrerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0