Sitter på jobbet

Och passar på att använda blogg.se's nya app, den är verkligen bra :) skönt att kunna slänga iväg ett inlägg lite snabbt.

Hostan håller i sig men tror att det är på bättringsvägen. Jag dricker massor med the och använder vetevärme dynan över lungorna. Har fått för mig att värme löser upp slemmet :-P.

Vädret ska vara bra idag och ska tydligen bli varmt, uppmot 20grader.

Sitter och bråkar med mig själv vilken dag jag ska testa på. Om man räknar 14-dagar efter äl/insemination så har jag BIM på torsdag och då är det möjligt att testa på måndag dvs BIM -3, räknar man på vanliga cykeln så är BIM på lördag och då kan jag inte testa på måndag. Tror jag vill ha tid att greppa ett minus innan mensen dyker upp...

Ska man använda digitalt eller "vanligt" test? Vilka är bäst på att testa tidigt?


Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Har du bestäm nån dag att testa på?

Såg att de sålde både ägglossningstest och graviditetstest på ICA nu för tiden - det var annat på "min tid". =)

KRAM

2011-10-02 @ 09:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0