rastlös

Nu har jag alltså testat igår kväll och nu på morgonen. Men båda gångerna har det varit negativt. Men när man tar ut stickan så anar man ett streck, kan det betyda att det är på gång lite sakta? Men idag under dagen så kan man ana att ägglossningen börjar dra ihop sig, sekretet tyder på att det är snart. Tempen kan jag inte yttra mig om ännu, den leker berg och dal bana =D Men hoppet är väckt om att det kommer en stegring snart. Räknar man på min cykel som är 28dagar så borde ÄL vara på lördag, vilket i sin tur borde ge en stegring torsdag eller fredag. Den ska ju stegra 24-36 timmar innan det släpper.

Idag går mina tankar till den kontakt jag har på FL som går igenom samma sak som mig i samma stad.

Annars så är båda barnen lite små förskylda och jag känner mig splittrad och luven hur jag ska göra. Ä1 fick vara hemma idag hos sin pappa, kanske inte så mycket för vad tempen visar utan för att han var sliten och trött. Ä2 däremot visar sig ha temp nu ikväll men är pigg och som vanligt. Han har dagis kort imorgon så dit ska han iallafall, men frågan är om man ska ta hem honom direkt efter??

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Håll ut! Det är ju bra om den inte stegrar sig så mycket nu för då är ju risken att den kommer fredag eller lördag....

2011-09-21 @ 08:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0