pirrigt värre

redan nu...

I morse så ringde jag det efterlängtade samtalet till Fertilitetsenheten för att boka in tid för VUL och äggblåsemätning, vi fick tid den 19e tidigt på morgonen. De hade visserligen inte börjat matcha ännu men de skulle de utan problem hinna med till dess. Så nu snurrar tankarna igen och försöker dämpa min förväntan. Jag menar på måndag om en vecka så får vi veta när vi får vårt första försök att faktiskt lyckas. Känslan påminner om när vi bestämde oss för att försöka.
Jag sitter och känner mig lite kluven till om HerrT ska vara med på VUL, jag menar: vore ju kanske skoj för honom samtidigt som det bara är ett vul för att se om det är någon ÄL på gång men åandra sidan så kanske han inte kan vara borta från jobbet två dagar på samma vecka och jag ser ju hellre att han är med på inseminationen om man tvingas välja.

Sedan i lördags har jag börjat igen med folsyran, gjorde ju ett kortare uppehåll i samband med att vi fick veta att vi inte kunde få barn på naturligväg. Sen käkar jag bidrottninggele men känner att jag inte har riktigt bra koll på vad det skulle göra för skillnad men tänker inte sumpa någonting som skulle kunna öka changsen att vi faktiskt lyckas och just bidrottninggele har jag hört gott om.

Den här cykeln har min mens varit väldigt sparsam, har knappt haft någon känns det som, den är nästan slut och i vanliga fall håller den i sig 6-10dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0