Håll i hatten

nu blåser vi iväg....

Jo så känns det idag, det blåser så fruktansvärt mycket. Träden knakar och låter. Lite otäckt att vara ute nu, sist det blåste så här mycket så brakade en stor björk ner över vägen som ligger vid vårat hus. Jag hade suttit och tittat på TV när jag hörde världens brak, blev ärligt talat så skraj att jag nästan sket knäck =P

Nu finns det flera björkar längs samma väg som är i dåligt skick som det som ramlade så jag hoppas innerligt att de klarar stormen och inte rasar ner, skulle de rasa ner så får de inte träffa husen som ligger nära.

Annat nytt att berätta.... Nje inte direkt egentligen.... Kanske kan nämna att vi håller på att samla in offerter för kunna bygga ut, snokar lite kring att fixa vårt vatten och avlopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0