äntligen är det över

Det är faktiskt så det känns! Vi hade mötet med den där kuratorn idag, var inte så jobbigt som jag hade trott att det skulle vara/bli.

Vi var där klockan 8 i morse och vi fick dela upp oss. Jag fick börja med "förhöret". Hon ställde lite frågor om familjebakgrund, ekonomi och om vi var införstådda med vad ett barn innebar för ansvar =P Sen frågade hon lite om våran relation och värderingar m.m.
Vi höll på ca en timme innan vi tog lite rast och sen gick HerrT in och fick samma frågor. När det var klart så fick jag komma in igen och prata lite mer om inseminationen och lite info kring det.

Hur som helst så är det klart och nu inväntar vi bara min mens så att  vi kan närma oss målet. Idag köpte jag det som behövdes, CB-ägglossningstest och sen köpte jag på eget initiativ bidrottninggele. Någon som vet hur den används?

Nu är jag sååå trött, somnade lite i soffan, antar att det är spänningen som släpper....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0