till anonym och missunsam

Jo jag vet att jag redan har barn! Jag vet att jag egentligen inte räknas som barnlös. Är verkligen jätte glad för de två barn jag har, jag lider jätte mycket med dessa par som inte ens får ett barn! Älskar mina två mer än själva livet och hade inte överlevt utan dessa. Men detta är MIN sorg, MIN kamp och jag använder den här bloggen för att få ut all frustration och besvikelse...Men som för alla som försöker där det inte fungerar oavsett "fel" eller inte så gör det sjukt ont när andra lyckas, man påminns bara om vad man själv inte kan få, att man är maktlös inför sjukvården som styr och ställer över kroppen... Man är helt utlämnad till dem, man måste ha ägglossning på exakt rätt dag för annars så är det stängt osv. DVS du kan inte ha ÄL på en helg eller nu under mellan dagarna för det är stängt, precis som i sommras... Min man har inte några barn sen tidigare och han vill inget hellre...

Kommentarer
Postat av: Emmie

Bry dig inte om elaka kommentarer, det är tråkiga människor som inte har något bättre för sig. Din sorg är bara din egen och ingen har rätt att döma dig för den. Jag önskar dig, som tidigare, all lycka! ♥

2011-10-31 @ 16:28:01
Postat av: Anonym

Hej!.

Jag brukar kika in på din blogg ibland:). Jag har samma problem som du?. Jag har 2 barn sedan tidigare, men min sambo har inga barn, men de verkar inte ta sig. Hur länge har ni försökt? hur många missfall har du haft? låter otroligt jobbigt. Jag önskar dig lycka till och att ni en dag får en liten bebis till i eran famn:)/J

2011-11-05 @ 15:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0