showroom

Ungefär så känns det. Har tappat räkningen på alla olika läkare som har gjort gyn-undersökning på mig sedan i augusti *försöker räkna* 9st olika !! Sen ska man kanske inte räkna in all op.personal el ssk studenten.
Men man känner sig ganska förstörd, mitt underliv är allas tillgång. Sen vet jag också att de har varit nödvändigt att göra dessa men iaf...

Att ta upp sex igen är lite små skrämmande( läs mycket) Det är inte sitt privata på något sätt.. Man känner sig som en attraktion.. "kom alla läkare, här har ni ett underliv att undersöka". Hur ska vi "vinna" tillbaka känslan av att det är "vårt"?

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Jag kan nog inte ge dig något tips där för jag upplevde det aldrig som så som du skriver. Visst var det enormt många som gjorde gynundersökningar på mig med under mina 4 år som ofrivilligt barnlös - men man får väl ändå försöka skilja på en gynundersökning och något så fint som att älska med sin man. Jag förde iallafall aldrig ihop det och att lägga sig i gynstolen blev till slut något lika naturligt som att sätta sig i soffan o titta på tv i princip.

2011-10-27 @ 07:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0