min inkompetenta kropp

Ja nu är det officiellt, min kropp klarar ingenting! Den klarar inte att behålla en graviditet, den klarar heller inte ens av att se till att den döda graviditeten blöder ut. Så idag när vi var tillbaka för att kolla varför min blödning inte kommer igång såg läkaren att allt är kvar, ALLT!!

Så vi fick hem 4 tabletter att föra upp i slidan som ska dra igång blödningen och därmed tömma livmodern. Fick veta att efter att man fört upp tabletterna ( hur man nu för upp tabletter och inte vagitorier) så dröjer det ca 2timmar innan "helvetet" bryter lös. Då kommer blodet och smärtan. De poängterade att man skulle börja med smärtstillande INNAN man tog tabletterna. Blir smärtan för jobbig eller att blödningen blir för kraftig (vilket tydligen var vanligt) så skulle vi åka in genast, då blir det kanske en skrapning...

Jag är sjukt rädd!


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Så ledsen för din skull. Fick missfall för några år sedan och det var vidrigt.

2011-10-18 @ 15:05:39
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Terese

kram

2011-10-18 @ 15:25:17
URL: http://minrorigavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0