magbild v 4+1

Nu är första magbilden officiella magbild fotad, vet att det bara är vätska men lite gosigt ändå. Ser ni att det är mammabyxor? Är väldigt svullen om man jämnför hur jag såg ut innan. Upptäckte att mina byxor inte går att knäppa och att tajts/leggings trycker på magen och känns obekvämt. Så istället för att köpa ett par nya i strl 42 som jag inte kommer kunna ha så länge, så blev det ett par jag kan ha på längre sikt också.. tokigt jag vet =P

Idag drabbades jag av en släng illamående på kvällen innan jag käkade Currylax men nu är det marrängsvisch

v4+1
image description


Kommentarer
Postat av: sofi

oooh så roligt!!! iiih! GRATTIS!!! du förtjänar detta så j*vla mkt!

Postat av: Zarah - mamma till Oline och matte till mopsen Amadeus

Åh grattis! Vad kul. Vi försöker bli gravida med ett syskon till vår lilltjej nu. Kram från oss

2011-10-08 @ 20:04:26
URL: http://zaraholine.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Köpte också mammabyxor tidigt. :-)

2011-10-08 @ 21:15:16
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0