hmm

Först vill jag passa på att tacka för alla grattis! Sen blir jag jätteglad när ni kommenterar, fortsätt gärna med det. Har ni frågor så ställ dem gärna så ska jag svara på dem så gott jag kan.

Just nu har jag kommit hem från både skola och jobb, började jobba igår(söndag) kl 8 på morgonen och gick av nu idag (måndag) vid 11 sen mötte jag upp min make och min far för en lunch dejt =D Efter detta bar det i väg till skolan för en föreläsning i kvantitativforsknings process, Lika (o)intressant som det låter!

Så man känner sig ganska mörbultat i huvet...

Är ni fler som bloggar med blogg.se´s app? Strular den för er? Jag kan inte längre publisera via mobilen.. JÄTTE tråkigt... Var så bekvämt!

Ne nu ska jag gosa med Ä2 som varit borta i helgen, sen kommer Ä1 senare ikväll just nu är han på ridskolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0