Det blir nog bra

Vi har varit och letat efter den där väldigt speciella lyktan, vi hittade inte någon ljuslykta men vi hittade helt rätt ändå...


Figurinen kommer från Willowtree och kallas för Angels embrace...

" Ja, ibland händer det att kommer små barn som ännu inte lärt sig gå ännu. Då måste Han Som Alltid Väntar skynda sig genom hela dalen för att hämta dem, och så bär han dem varsamt genom Den Mörka Dalen och lägger dem försiktigt ner i gräset på sommarängen" -ur Sommarlandet, en berättelse om hopp av Eyvind Skeie

Jag finner tröst i tanken på att vårt barn blev buret av en ängel till himlen, och därför föll jag för figurinen... 

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Å vad fint...

2011-10-23 @ 09:49:33
Postat av: Emmie

Hejsan, jag hittade er blogg "av misstag" och den har berört mig starkt, från glädje till sorg. Jag hoppas verkligen att ni lyckas bli gravida med ett nytt mirakel snart, och att det nya miraklet får stanna kvar.



Det är självklart att ni har all rätt att sörja, även fast man rent "mentalt" vet att det är tidigt så hindrar ju inte det alla känslor från att komma. Man börjar ju planera för framtiden direkt och undrar vad det är för liten som gömmer sig där inne. Självklart ska ni sörja..



Åter igen, jag önskar er all lycka - ge inte upp! ♥

2011-10-26 @ 13:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0