Det är kört

Var inne på kvinnokliniken idag för att få besked om HCG nivåerna hade ökat eller minskat. Min kropp har agerat väldigt konstigt, blöder knappt alls och ingen smärta. Men nivåerna har sjunkit så det finns inget hopp. "Bara" börja om igen. Ska kontakta fertilitetsenheten igen imorgon för att få en ordentlig koll varför jag knappt blöder, så får vi fråga när vi kan försöka igen, jag vill inte vänta utan känner mig beredd att köra på.

Sörjde oerhört i fredags men efter beskedet idag så känns det bättre, nu när det verkligen är bekräftat att det är kört. Men kolla vad snygg min arm är efter blodprovet


Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Kramar om men gillar din inställning - på det igen bara! Det kommer lyckas, det vet jag!!!

2011-10-16 @ 18:30:01
Postat av: mammaveronica

Håller med sommris, det kommer att funka för dig! Håll med om att du har "lätt" för att bli gravid och nu är ni ju igång! Denna gång blev något fel, nästa gång går det bättre! Jag hejjar på och håller tummar och tår!

Kram!

2011-10-17 @ 06:58:03
Postat av: mammaveronica

Meeeeen vad har de skickat för klåpare på armen din??? ;)

2011-10-17 @ 06:58:46
Postat av: sofi

gah vem har mödbultat din arm o.O? har hon aldrig tagit ett venprov förut eller? herregud!

2011-10-17 @ 16:08:46
URL: http://soffiproppi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0