det här är inte bra


Har haft problem med krånglande mage så länge jag kan minnas, och det blir alltid värre när det är stressigt runt omkring. Den slår alltid tvärnit och nu har den gjort det med besked! Har inte kunnat sköta magen ordentligt sedan missfallet, det är ju ca 2½vecka sedan. Jag har testat movicol utan resultat, har druckit det i över en vecka. Igår provade jag microlax och det var ganska värdelöst det också. Men reslutatet blev att jag har en öm mage och illamående.

Har ni några tips hur magen ska komma igång igen?? Är riktigt desperat nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

För att få igång magen ska du äta fibrer!. Köpt bröd med fiber i, flingor osv...



2011-11-13 @ 16:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0