svar på tal =D

Hej sommris!
Tänkte svara på din fundering. Jo vi valde att backa på våran donator pga det var för nära... Sen verkade han tycka att det var en fruktansvärt tungt beslut så vi valde åt honom ist.
Att åka till danmark hade kanske varit ett alternativ om vi hade haft nått ledigt i sommar ;P Men vi får göra vårt bästa under sommaren och njuta av det...

Idag har vi badat och lekt ute på em. Barnen fick varsin vattenpistol och de var uppskattat, sen har vi köpt en ny vatten slang och vattenspridare. Vattenspridaren ser ut som en liten larv med massa ben och känselspröt som rör sig när vattnet är igång. Ska ta kort när den ska användas så får jag lägga upp det kortet här. Den är köpt på plantagen...

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Ja, jag förstår att det måste vara ett hemskt beslut för honom att ta.

Min syster sa faktiskt en gång när vi precis hade fått Viktor i magen att hon hade funderat på hur hon skulle svara OM jag hade frågat om hon ville donera ett ägg till mig. Och hon hade bestämt sig för att säga ja, men att det var ett svårt beslut att ta och hon ville fundera på det själv i lugn och ro UTIFALL frågan skulle komma.

Det tyckte jag var fint av henne. Nu behövdes det ju aldrig, men tänk ändå att hon hade kunnat tänka sig att göra det - för min skull. ♥

2011-07-02 @ 15:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0