villkorligt frigiven

Eller kanske inte ;) Fick permis över natten, läkaren var inte super sugen på den biten men det gick att "köra över" henne med lite diskussion. Hon anser att jag borde vara kvar lite längre för att se att måendet faktiskt har vänt... Har fått behålla allt som jag har käkat idag så jag tycker nog att det har vänt. Känner mig mycket starkare och klarare i huvudet... Benen är inte lika svaga eller skakiga i knäna, sen hade jag inte längre ketoner i urinen så det kan väll inte bli så mycket bättre än så?

Jag hade ketoner i urinen i måndags och det är varningsklocka för att kroppen svälter.. DVS jag kunde inte behålla mat...



Nu när jag är hemma har vi klätt granen och julmusiken skrålar i högtalarna, barnen leker med legot från sin adventskalender..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0