Ursäkta mig

Jag vet att det är länge sedan jag bloggade. Det har varit ganska kaotiskt på den här fronten..
Har en del att uppdatera om... Men först tänkte jag ge er något att skratta åt.

Ä2: Mamma när jag ska bli storebror?
M: Det vet jag inte, det får du fråga din pappa om.
Då tittar han på mig som om jag är totalt dum i huvudet och säger:
Ä2: Men mamma!! pappor kan inte ha bebisar i magen

Trodde jag skulle dö!

Sen vill jag att ni ska få se världens vackraste nästan ingenting....



mini är på detta kort 6+2 veckor med beräknad BF 23/7 och längden var 2.6mm

Så nu får ni hålla alla tummar!!

Idag är jag i v.6+6 och mår fruktansvärt illa!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Wallette

Eh...skrev ett svar nyss men det verkade som det försvann... teknikens under. Skriver igen då:



Åh, vad jag skrattade åt kommentaren av dig son.



kram nilla

2011-12-05 @ 21:46:19
URL: http://e
Postat av: sofi

Grattis! tror jag glömde att säga de igår :O va lite chockad :P iiih jätte kul. tre dagar efter jag fyller ;)

2011-12-06 @ 13:36:19
URL: http://soffiproppi.blogspot.com
Postat av: jenniek

Heej!



Grattis igen! (grattat på FL med ju) ;)



Glömde fråga innan... förstod inte riktigt... har du blivit spontangravid??



Kram o Lycka Till!

2011-12-06 @ 18:14:17
Postat av: Sommartjejen

Förstår inte heller någonting, blev du spontangravid efter missfallet??? Eller blev det aldrig något missfall??



Hur som helst GRATTIS!!!!

2011-12-06 @ 20:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0