svar på tal

Hej!
Lite svar till somris och jennieek:
Jo detta är en spontangraviditet, ett mirakel om ni frågar oss. Men vi är hypernervösa att något ska gå fel.
Vi har ju sett mini med hjärtaktivitet men det hjälper inte för att få mig att känna mig lugn..


Dagen idag har bestått av lite plugg inför anatomi och fysiologi tentan som är imorgon.. Man kan ju undra varför man alltid alltid skjuter på att plugga tills det blir kris! Att jag aldrig lär mig! Kommer att kugga denna tenta men blir en erfarenhet rikare och får "äran" at plugga inför samma tenta igen...

Kommentarer
Postat av: jenniek



MIRAKEL!! Är ju vad det verkligen är då!!! Underbart!



Vi hoppas på att göra vårt första DI försök nästa vecka. Är hoppfull... kanske lite naiv också... Men man måste ju få hoppas... :)

2011-12-07 @ 21:57:09
Postat av: Sommartjejen

Men är det sant??

Så du är gravid med din mans barn alltså???

Å herregud vilket mirakel. Må det gå hela vägen nu då!!!!!

2011-12-09 @ 07:54:51
Postat av: mammaveronica

ÅÅååh! Det kopplar inte riktigt för mig... Men om det är som jag fattar det så är det ju helt underbart!!! Kanske är det en mening med allt som sker!!! Kraaaaaam!

2011-12-09 @ 12:51:15
URL: http://mammaveronica.blogg.se/?tmp=02180335

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0