Inget ont som inte har något gott med sig

Ja då var det hr T som satt sig vid tangenterna denna afton. Och anledningen till detta är att min älskade hustru har blivit inlagd på sjukhus.
Vad har då hänt undrar säker vän av ordning.... Ja, sedan ett par veckor har hon haft ett allt mera tilltagande illamående och det har ibland varit svårt att både äta och dricka och sedan få behålla det man fått i sig. Sedan igår kväll har hon inte lyckats behålla någonting alls. Ringde barnmorskan i morse och läkaren skulle ringa upp under dagen - vilket han inte gjorde. Ringde till kvinnoavdelningen i Karlskoga vid 17 tiden och de tyckte att det vore värt att åka till akuten för bedömning. Sagt och gjort - till akuten åkte vi. Det tog inte allt för lång tid att komma fram till det vi redan "visste" - att fru M är intorkad och behöver få hjälp med dropp och medicin mot illamåendet.
Allt detta är naturligtvis inget trevligt alls, men säg det onda som inte för någonting gott med sig. Läkaren gjorde ett ultraljud och vi fick se hur mycket vårt mirakel växt och såg hur tydligt som helst att hjärtat slog. Det var helt klart någonting av det vackraste jag sett :)
Till nästa gång: Må whäl!!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Grattis! Jobbigt dock att må så dåligt.

2011-12-14 @ 18:04:41
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Till graviditeten menar jag. :-)

2011-12-14 @ 18:05:36
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0