det där med plugg

Var hos farbror doktorn igår för mitt illamående och han skrev ut lite B.vitamin som tydligen ska funka mot illamåendet... Pratade med honom och sa att jag hade lovat att inte klaga när jag blev gravid, då tittar han på mig och ler... Så säger han med "tycka synd om" stämma:
Om man mår så dåligt som du verkar må så får man klaga.. 
 
Han erbjöd mig att få en liter vätskedropp på plats... Ser jag så dålig ut??

Just ja sen var det ju det där med plugget, har enorm tenta på torsdag och hur lätt är det att plugga när man mår illa mest hela dagarna?? Fick lite näringsdryck av min mor så att jag får i mig näring.. Proviva innehåller tydligen inte tillräckligt mycket näring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0